Straipsniai

RSS

  • Mitybos planas moterims III (2013)

    2013-10-07 - 1 komentuoti

    Pristatome Jums fitneso WBFF modelio Brittany Coutu mitybos planą, rekomenduojamus maisto papildus ir kitus patarimus!

    Parašyta kategorijoje: Mitybos planai

  • Mitybos planas moterims II (2013)

    2013-10-07 - 1 komentuoti

    Galiu pasakyti tik tiek, kad niekados nesijaučiu alkana ir niekados nebadauju. Vienas ir esminis patarimas panelėms, moterims - norint turėti gražias formas ar išlaikyti gerą kūno tonusą, pasiekti stangrumą privalote rinktis tik aukštos kokybės maistą ir gauti pakankamą kiekį kalorijų iš savo mitybos. Aš paprastai surenku 40 % baltymų, 30 % riebalų ir 30 % angliavandenių savo mitybos racione. Surenkamų kalorijų skaičius svyruoja nuo 1800 iki 2200.

    Parašyta kategorijoje: Mitybos planai

  • Maisto papildai sportui

    2013-09-18

    Atletai ir įvairūs sportininkais nuolatos ieško įvairių maisto papildų sportui ir alternatyvų, kad pagerintu savo mitybą ir galėtu siekti rezultatų - maksimaliai. Maisto papildai sportui, sveikatai - tai multi-milijoninis verslas visame pasaulyje, kuris siūlome itin naudingus maisto papildus, tačiau ne mažai įmonių ir produktų sukurti dėl verslo ir didesnių pinigų. Štai keletas patarimų ir rekomendacijų apie tinkamus maisto papildus.

    Parašyta kategorijoje: Papildai sportui

  • Mitybos planas svoriui mesti (merginoms)

    2013-09-04 - 1 komentuoti

    Tai subalansuotas mitybos planas merginoms svoriui mesti. Šis planas sudarytas ant 50 kg sveriančios merginos ir norinčios pašalinti keletą nereikalingų kg ir pasiekti norimų kūno linijų.

    Parašyta kategorijoje: Mitybos planai

  • Mitybos planas raumenų masei (80 kg kategorija)

    2013-09-04 - 2 komentarai

    Tai mitybos planas siekiant priaugti raumenų masės ir išdirbti turimą. Maistinės medžiagos paskaičiuotis 80 kg sveriančiam vyrui. Kartu pateikiame rekomenduojamus maisto papildus.

    Parašyta kategorijoje: Mitybos planai

Daugiau naujienų »    « Grįšti į naujausius