Mitybos planas moterims II (2013)

Paskelbta 2013-10-07

Pristatome Jums IFBB bikini modelio Anna Virmajoki mitybos planą, rekomeduojamus maisto papildus ir keletą citatų!

Mitybos planas moterims

Mitybos planas

Galiu pasakyti tik tiek, kad niekados nesijaučiu alkana ir niekados nebadauju. Vienas ir esminis patarimas panelėms, moterims - norint turėti gražias formas ar išlaikyti gerą kūno tonusą, pasiekti stangrumą privalote rinktis tik aukštos kokybės maistą ir gauti pakankamą kiekį kalorijų iš savo mitybos. Aš paprastai surenku 40 % baltymų, 30 % riebalų ir 30 % angliavandenių savo mitybos racione. Surenkamų kalorijų skaičius svyruoja nuo 1800 iki 2200.

PUSRYČIAI: Keturi kiaušinio baltymai , špinatai , avižiniai dribsniai.

PRIEŠPIEČIAI: Tilapijos file (žuvis) + ryžiai ir daržovės

PIETŪS: Išrūgų proteino kokteilis + salotos (špinatai, brokoliai su 1 arb. šaukšteliu alyvuogių aliejaus)

UŽKANDIS: Vištienos krūtinėle + riekelė duonos su agurkais ir pomidoru

UŽKANDIS: Vištiena su žirniais + saldžiosios bulvės (tinka ryžiai, grikiai, makaronai)

VAKARIENĖ: Kalakuto krūtinėle + šparaginės pupelės

Visais atvejais rekomenduojame mitybą pasikoreguoti pagal savo mėgstamą maisto racioną, galimybes ir žinoma - būtina skaičiuoti maistines medžiagas, tai raktas į sėkmingą mitybą.

Mitybos planas lieknėjimui

Rekomenduojami maisto papildai

   - Glutaminas
   - Išrūgų (whey) proteinas
   - BCAA amino rūgštys
   - Multivitaminai
   - Omega3
   - MSM sąnariams
   - CLA ar riebalų degintojas 

Straipsnio šaltinis: simplyshredded.com. Visa portale esanti medžiaga priklauso MB “Sportas - sveikata, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją platinti kitose internetiniuose tinklalapiuose be išankstinio MB “Sportas - sveikata” sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į “www.SPORTASSVEIKATA.LT” kaip informacijos šaltinį.

Komentarai

ParašėKomentaras
Neringa
2013-10-07

O tai porciju dydžiai, gramais kokie?

Komentuoti