Mitybos planas moterims III (2013)

Paskelbta 2013-10-07

  • Mitybos planas moterims III (2013)

Mitybos planas moterims III

Pristatome Jums fitneso WBFF modelio Brittany Coutu mitybos planą, rekomenduojamus maisto papildus ir kitus patarimus! 

Amžius: 27
Ūgis: 154 cm
Svoris: 55 kg

Nuo ko viskas prasidėjo...

2008 m. pabaigusi kolegija buvau eilinė paauglė, kuri vis dar nežinojo kas per asmenybė esu ir kokiu keliu eiti gyvenime. Atėjo diena, kai išsiskyriau su savo vaikinu ir tiesiog buvau viskuom nusivylusi. Draugas pasiūlė pradėti sportuoti ir išbandyti save fitneso varžybose. Taigi, nuo šito pasiūlymo viskas ir prasidėjo! Aš išmokau keisti savo kūną, kaip skulptūrą. Išmokau treniruoti savo kūną, pakeičiau mitybą, pradėjau dalyvauti varžybose.

Mitybos planas moterims

Įprastai mano mityba atrodo taip:

PUSRYČIAI: Avižiniai dribsniai, žemės riešutų sviestas, išrūgų (whey) proteinas

UŽKANDIS: Vištienos krūtinėle + rudieji ryžiai + šparagai

PUSRYČIAI: Kalakutiena + rudieji ryžiai + daržovės

UŽKANDIS: Žuvis ar kalakutiena + daržovės

UŽKANDIS 2: Liesas kepsnys + salotos

VAKARIENĖ: Žuvis ar kalakutiena + šparagai

Mitybos planas moterims

Kardio treniruotės

Esu įpratusi paįvairinti savo kardio treniruotes pradedant nuo dviračio minimo sporto salėje baigiant kardio treniruote lauke ar šokant. Kadangi šokiai vienas iš mano pomėgiai, tai leidžia man sudeginti nemažai kalorijų ir sustiprinti širdį. 

Mėgstamiausia frazė?

Didybė aplanko žmones, kurie jos reikalauja!

Straipsnio šaltinis: simplyshredded.com. Visa portale esanti medžiaga priklauso MB “Sportas - sveikata, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją platinti kitose internetiniuose tinklalapiuose be išankstinio MB “Sportas - sveikata” sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į “www.SPORTASSVEIKATA.LT” kaip informacijos šaltinį.

Komentarai

ParašėKomentaras
Siaibas
2015-04-30

Mėsa mėsa mėsa mėsa...

Komentuoti