Naudingi mitybos faktai sveikam gyvenimui

Paskelbta 2013-04-08

  • Naudingi mitybos faktai sveikam gyvenimui

Javai, grūdai: ekspertai sako , kad vienas gramas angliavandenių , tenkantis pusei gramo baltymų, yra proporcija kurią rekomenduoja kūno dizainui. 

Baltymai: labai svarbu yra tai, kokio tipo baltymus valgote. Svarbiausi ir geriausi raumenų augimui – amino baltymai, kurie yra gyvūninės kilmės maisto medžiagose:

1. Daugiausia baltymų turbūt žinote kur galima rasti, tai yra kiaušiniai, daug kas jų baiminasi dėl cholesterolio, bet aktyviai sportuojančiam ar fizinį darbą dirbančiam žmogui, del jo nereiktu baimintis, jo pertekliaus nebus (nebent suvalgysite per diena 5 ir daugiau trynius), geriausia valgant kiausinius yra suvartoti 2-3trynius ir daugiau baltymų. Pvz: 2pilni kiaušiniai ir 3 kiaušiniai be trynių.


2. Jogurtas, jame daug angliavandenių ir baltymų, reikalingas raumenų atnaujinimui ir atsistatymui po treniruotės, jį geriausia suvartoti iš ryto arba iškart po treniruotės. Nerekomenduojama vakare, nes jis turi riebalų, nebent esate lieso kūno tipo žmogus arba siekiate priaugti svorio.


3. Jautiena - puikus baltymų šaltinis. Jautiena yra cinko ir geležies šaltinis, tai yra du elementai kurie palaiko raumenų augimą. Ne ką prasčiau už jautiena yra ir vištiena. Aišku, tiek jautiena tiek vištieną patartina valgyti liesą, kad negautume nereikalingų riebalų.

Dažniau ilsėkimės: Labai svarbus yra pakankamas poilsio kiekis. Nesportuokite per prievartą, ilsėkitės dažniau, kad ne “sprogtumėt” nuo sunkių treniruočių. Būtinai turite prisiminti apie gerą ir sveiką miegą.

Naudingi faktai apie mitybą


Mityba:. norėdami numesti riebalus turime sudeginti daugiau kalorijų nei jų gauname per diena. Susidarę tinkama mityba mes stengiamės to pasiekti. Jei svoris krinta: ~1kg per savaite vadinasi mityba yra tinkama, jei krinta ~2kg ir daugiau mityba per daug skurdi, padidinkite kalorijų skaičių, jei svoris stovi vietoje sumažiname kalorijas ir stebime pokyčius. 
Jūsų mitybos planas turėtų būti toks:


  1.Angliavandeniai 30%
  2.Baltymai 50%
  3.Riebalai 20%


 Dažnai žmonės klysta išmesdami riebalus iš savo maisto raciono, tai yra didžiulė klaida. Norint numesti svorio nepakenkiant savo sveikatai būtina gauti su maistu ir riebalų, taip jūs ne tik, kad nepakenksite sau, bet ir išsaugosit didelę dalį raumenų. Taip pat, tiek augindami svorį, tiek jį mesdami valgykite 5-6kartus per dieną, o ne 2-3 kaip mėgsta daryti dauguma žmonių.

Visos autorinės teisės priklauso SportasSveikata.Lt, kopijuoti be autoriaus sutikimo griežtai draudžiama.

 

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti