Raumenų masės auginimas (mityba II)

Paskelbta 2013-04-08

  • Raumenų masės auginimas (mityba II)

Mitybos planas norintiems priaugti raumenų masės. Surenkamų kcal, angliavandenių ir batymų kiekį rekomenduojama pasiskaičiuoti ir pasikoreguoti pagal savo tikslus ir esamą svorį!


Mitybos planas:

Pusryčiai - 2/3 kietai virti kiaušiniai, 150gr virtų ryžiu,grikių ar avižinių dribsnių, perines košės, 100gr daržovių.

Priešpiečiai - 180 gr liesos varškės, 100 gr virtų ryžių , bananas , sultys (plakame viską shakeriu)

Pietūs - 200 gr vištienos/kalakutienos/jautienos/žuvies (kepta/virta nėra svarbu) , 150 gr ryžių arba kitų kruopų, 100 gr daržovių.

Užkandis - kartojame priešpiečius.

Pavakariai - 200 gr ryžių košės.

Vakarienė - 150 gr konservuoto tuno (tinka ir krevetės), 200 gr virtų makaronų (gali būti ir spageti) , 100 gr daržovių.

Mitybos programa masės auginimui

Papildomai rekomenduojama vartoti aminorūgštis, b vitaminą , kreatiną ir atsižvegiant į rezultatus pasirinkti liesą proteiną (izoliatą) ar gaineri (baltymų/angliavandenių kokteilį). Skanaus!

Visos autorinės teisės priklauso MB "Sportas - sveikata", kopijuoti be autoriaus sutikimo griežtai draudžiama.

Komentarai

ParašėKomentaras
Audrius.B
2014-01-19

Vakarienei angliavandeniu daug turintis maistas?? nuo kada :D

Komentuoti