Papildai sportui: L - karnitinas

Paskelbta 2013-10-29

  • Papildai sportui: L - karnitinas

Viskas apie L - karnitiną

L - carnitinas, tai labai panašus dalykas į amino rūgštį karnitiną. Iš dalies net atlieka keletą panašių funkcijų: naudoti riebalus ir kitas maistines medžiagas už energiją.
 

L - karnitinas yra sintetinamas organizme iš amino rūgščių lizino ir metionino. Kaip supratote l - karnitino šaltiniai gali būti du: natūralus ir sintetinis, tačiau, šis papildas sportui itin efektyvus ir naudingas lieknėjant. Jis padės ne tik naudoti riebalus už energiją, tačiau ir pagerinti sveikata, imuninę sistemą, pagreitinti medžiagų apykaitą.

Ką tiksliai daro L - karnitinas?

Dažnai girdime, kad L - karnitinas padeda deginti nereikalingus riebalus, tačiau įsigilinus į visą procesą, viskas atrodo kiek kitaip! Šis papildas sportui padeda perkelti ilgos grandines riebalų rūgštis (kaip trigliceridai) į mitochondrijas (atsakinga už ląstelių energiją), kur jie gali būti oksiduoti energijai gaminti. 

L - karnitino savybės:

   - Skatina augimą ir vystimasi
   - Naudojamas riebalų deginimui
   - Padidina energingumą
   - Pagerina atsparumą raumenų nuovargiui
   - Stiprina imuninę sistemą

Gali teigti, kad tai vienas iš populiariausių papildų sportui siekiant sulieknėti. Buvo įrodyta, kad l - karnitinas taip pat padeda auginti raumenų masę ir gydyti kai kurias kraujagyslių ligų formas. Tai puikus papildas būnant ant dietos, dėl savo savybių: sumažina alkio jausmą ir silpnumą. 

Ar žinojote, kad įvairūs moksliniai tyrimai su L - Karnitinu atliekami nuo 1937 m?

Per visą šį laiką buvo pastebėta tikrai galybę teigiamų savybių. Įrodyta, kad karnitinas teigiamai veikia širdies ir kraujagyslių sistemą. Šis papildas gali būti naudojamas, kaip priemonė kovojant prieš mažą energijos lygį. L - karnitinas taip pat naudingas siekiant pagerinti širdies produktyvumą ir veikimą. Be to, kai kurie ekspertai pastebėjo, kad jis padidina ištvermę ir padeda reguliuoti širdies aritmiją. 

Kas gali vartoti L - karnitiną?

Šį papildą sportui gali vartoti absoliučiai visi! Jeigu nors viena karnitino savybė teikia Jums naudą ir to reikia, galite drąsiai vartoti nepaisant ar esate vyras, moteris, nėščia, vegetaras ar paauglys (-ė). 

L - Karnitino vartojimas

Rekomenduojame vartoti nuo 2 iki 4 g per dieną, vieną valandą prieš treniruotę. Po keturių savaičių padarykite savaitės pertrauką ir tęskite vartojimą. 

Atsižvelgiant į visus tyrimus L - karnitinas itin saugus papildas sportui, nors rekomenduojame vengti DL formos L - karnitino (gali būti toksiška ir nerekomenduojama). 

Šaltinis: bodybuilding.com. Visa portale esanti medžiaga priklauso MB “Sportas - sveikata, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją platinti kitose internetiniuose tinklalapiuose be išankstinio MB “Sportas - sveikata” sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į “www.SPORTASSVEIKATA.LT” kaip informacijos šaltinį.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti