Papildai sportui: 2 saugūs prieš treniruotiniai papildai

Paskelbta 2013-10-17

  • Papildai sportui: 2 saugūs prieš treniruotiniai papildai

Papildai sportui: du saugūs prieš treniruotiniai papildai

Šiais laikais tiek daug įvairių "brandų" ir itin platus papildų sportui pasirinkimas, kad sunku išsirinkti kas tikrai efektyvu, saugu ir verta pinigų. Nors... kartais ir pinigų suma ne svarbiausias rodiklis, o kalbant apie prieš treniruotinius papildus sportui itin svarbu - saugumas.

Mūsų manymu - tai dėmesio verti produktai, kurie nepadarys jokios žalos, tačiau suteiks galingų pojučių - energijos, ištvermės ir jėgos treniruočių metu. Ne tik energijos, tačiau beta alanino pagalba deguonis bus lengviau perduodamas iki raumenyno, kas įtakos ir geresnį užsipumpavimą!

Kreatinas

Tarptautinė papildų sportui bendrija - "Sports nutrition" nustatė, kad kreatino monohidratas yra pats efektyviausias papildas sportui didinantis liesos raumenų masės kiekį ir anaerobinį pajėgumą. Vartojant kreatiną - itin pasijaučia sporgstamoji galia per trumpą laiką. Tai itin naudingas papildas sprinteriams ir apskritai tiems kam reikalinga sprogstamoji jėga. Penki gramai kreatino yra saugi dozė kiekvienam sportininkui. Dažniausiai rezultatai pasijaučia ir pasimato dviejų savaičių bėgyje. Įdomus faktas ir tai, kad kiekvienas prieš treniruotinis papildas sudarytas iš kreatino!

Beta alaninas

Beta alaninas - tai neesminė amino rūgštis, kuri padidina karnozino lygi raumenų ląstelėse. Kas yra karnozinas? Tai baltymų statybinis blokas, kuris padeda sukaupti pieno rūgštis, kuri kaupiasi raumenyse intensyvių treniruočių metu. Padidėjas pieno rūgščių lygis primena efektą - kai paskutinę serija darote pakartojimus ir raumuo tiesiog dega, tampa itin kietas ir maksimaliai užsipumpuoja. Beta alaninas padės padidinti jėgas ir padaryti kelis pakartojimus daugiau nei įprastai. Tai taip pat vienas iš pagrindinių ingredientų prieš treniruotiniuose papildose. Rekomendojamas vartojimas: 2 - 5 g per dieną. 

Tai įdomu: vartojant prieš treniruotinį (azoto oksido) papildą sportui jaučiate dilgčiuojimus? Tai beta alanino poveikis. Dažnai sportininkai jaučia veido ir galunių dilgčiojimus. Tai šalutinis poveikis, tačiau visiškai nekenksmingas. Laikui bėgant šis poveikis silpnėja ir galiausiai visai išnyksta. 

Beta alaninas ir kreatinas tai papildai sportui, kurie papildo vienas kitą, todėl idealus variantas, jeigu treniruotėse trūksta energijos, norite padidinti ištvermę, jėgą ir raumenų masę.

Šaltinis: strack.com/safe-pre-workout-supplements. Visa portale esanti medžiaga priklauso MB “Sportas - sveikata, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją platinti kitose internetiniuose tinklalapiuose be išankstinio MB “Sportas - sveikata” sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į “www.SPORTASSVEIKATA.LT” kaip informacijos šaltinį.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti