Sveikata ir atsipalaidavimas

Paskelbta 2013-10-15

  • Sveikata ir atsipalaidavimas

Sveikata ir atsipalaidavimas

Kad kūnas ir siela būtų sveiki, svarbu ne tik aktyviai sportoti, bet ir gerai pailsėti. Tam mes per mažai skiriame dėmesio. Tai ypač svrabu tiems žmonėms, kurie nolat perkrauna savo ir šiap jau negaluojantį stuburą (prasta laikysena darbe, varginanti veikla ir kt), ar turi dvasinių sukrėtimų (pavyzdžiui, nuolatinis stresas). Netinkama avalyne, nepritaikytos kėdės, lovos ir darbo baldai per ilgesnį laiką taip nualina nugarą, kad visi raumenys (ne tik nugaros) įsitempia nuo menkiausių neigiamų emocijų (pyktis, liudesys, įniršis ir kt.) ar net nuo neįprastų situacijų. Visi šie faktoriai ilgainiui gali sukelti liguistą įtampą, traukulius ir ligustuis pakitimus.

Ar žmonės apskritai dabar moka tinkamai išnaudoti savo poilsį, kad atstatytu fizinius ir dvasinius rezervus? Dažnai jaunas žmogus sunkiai moka kontroliuoti savo laiką - ilgas naktinėjimas, vėlavimas ryte ir visa tai priveda prie nuovargio, streso ir nemalonių situacijų. O ką jau kalbėti apie deramą poilsį sveikatai, kūnui... 

Patartini atsipalaidavimo metodai

Yra daugybė būdų, kuriais galima atsipalaiduoti fiziškai ir dvasiškai. Tačiau svarbiausia sąlyga ši: žmogus su nugaros negalavimais turi suprasti sasvo laikysenos ydingumą. Tokiu sąmoningu vertinimu pagrįsta vadinamoji "kūno terapija" ir žinoma, jos efektyvumas. Kuo ankščiau tai suvoksime, tu lengviau bus galima įveikti ydingos laikysenos įprocius ir išvengti sveikatos sutrikimų.

Efektyviausi ir visų pripažinti raumenų atsipalaidavimo metodai - izometriniai pratimai. Taip pat efektyvus jogos ir specialūs kvėpavimo pratimai. Reguliariai darant jogos pratimus, pavyksta gana greitai sutvarkyti laikyseną, padidinti jo judrumą, atpalaiduoti sustingusius nugaros raumenis. Siekiant atsipalaiduoti dvasiškai, rinkites meditacijas. Visi atsipalaidavimo būdai be išimties padeda atsipalaiduoti, atstato kūno laikyseną ir sumažina įtampa bei skausmus. Išmokite kontroliuoti save fiziškai, emociškai ir džiaugsites puikia savijauta, gera sveikata!


Šaltinis: "Nugaros skausmai" , Karina Šut. Visa portale esanti medžiaga priklauso MB “Sportas - sveikata, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją platinti kitose internetiniuose tinklalapiuose be išankstinio MB “Sportas - sveikata” sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į “www.SPORTASSVEIKATA.LT” kaip informacijos šaltinį.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti