Sveikata ir nugaros skausmų gydymas

Paskelbta 2013-10-15

  • Sveikata ir nugaros skausmų gydymas

Judėjimas

Prieš pradedant judėjimo terapiją reikia išsiaiškinti nugaros skausmų priežastis: ar dėl netaisyklingos laikysenos - namie, darbe, vairuojant mašina ar atliekant įvairius darbus. Ypač neigiamą reikšmę turi laikysena! Pavyzdžiui, kas ištiestomis kojomis ir sulenkta nugara atlieka įvairius namų ruošos darbus, kelia svorius, tai tikrai greitai paragaus ką reiškia tokios ydingos laikysenos pasekmės - nuolatinių maudžiančių nugaros skausmų. O susigražinti sveikata jau sunkiau...

Stuburas taip pat nemažai apkraunamas, kai ilgai sėdima pasilenkus į priekį. Vienas iš pavyzdžių - sėdint prie kompiuterio, rašant, skaitant, piešiant, dirbant prie stalo ofise... Deja, ne tik eiliniai darbai dažnai nuvargina stuburą ir sukelia nugaros skausmus, tačiau tokios sporto šakos, kaip slidinėjimas, golfas, tenisas, ledo ritulys ir net šachmatai pareikalauja daug jėgų iš stuburo ir žinoma, turi tam įtakos. Teisingai sportuojant posakis - "sportas - sveikata" tinkamas, tačiau turite viską teisingai atlikti.Kaip? Visi paminėti pavyzdžiai turi išimtį. Jeigu sportuojant, atliekant darbus bus nuosekliai atliekama atpalaiduojantys pratimai išvengsite nugaros nuovargio ir skausmų.

Sveikata ir nugaros laikysena

Smarkiai ir vienpusiai apkraunant stuburą žalojamas ne tik jis, bet ir visas judėjimo mechanizmas. Ilgainiui dėl tokios ydingos laikysenos pakinta raumenys: krūtinės raumenys sutrumpėja, nusilpsta nugaros tiesiamieji ir priekiniai klubų raumenys, todėl jie nepajėgia deramai judinti ir fiksuoti stuburo. Fizinis aktyvumas - tai vienintelis būdas išvengti įvairių ligų, stuburo skausmų ir apskritai, tai būdas pagerinti savijautą ir sveikatą. Fizinis aktyvumas gerina kraujo apytaką ir kartu treniruoja visą jūsų raumenyną, kuris žinant dabartinius laikus dažnai būna tiesiog - "sustingęs". Reikia ne vien skaityti, dirbti, ilsėtis, tačiau bent keletą kartų per dieną atlikti mankštą, pasivaikščioti, paplaukioti, žaisti tinklinį, tenisą ar užsiimti kita sporto šaka.

Laikantis visų rekomendacijų ir skiriant nors valandą laiko savo kūnui per dieną jūs ne tik pamiršite nugaros skausmus (jeigu ne sunki forma), tačiau ir jausites energingesni, darbštesni, geros savijautos ir sveikatos.  

Šaltinis: "Nugaros skausmai" , Prof.med. dr. Heinrichas Hesas, Klausas Ėderis, Karina Šut. Visa portale esanti medžiaga priklauso MB “Sportas - sveikata, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją platinti kitose internetiniuose tinklalapiuose be išankstinio MB “Sportas - sveikata” sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į “www.SPORTASSVEIKATA.LT” kaip informacijos šaltinį.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti