Svarbiausi faktai apie Kreatiną

Paskelbta 2013-06-01

  • Svarbiausi faktai apie Kreatiną

Viskas apie kreatiną

Kreatinas - tai vienas iš seniausių ir labiausiai išbandytų maisto papildų. Jau 1992 m. kreatinas nuklojo maisto papildų parduotuvių lentynas. Nuo tada žmonėms kyla daug klausimų - ar kreatinas saugus, kaip naudoti, kodėl jį verta naudoti ir koks visgi kreatino poveikis žmogui? Šiame straipsnyje rasime atsakymus į visus Jums rūpimus klausimus apie kreatiną.

Kas yra kreatinas?

Tai organinių rūgščių junginys, turintis azoto, išgautas iš amino rūgščių glicino, arginino ir metionino. Skeleto raumenys sudaryti iš 95 % kreatino. Širdis, smegenys ir sėklidės sudaro likusius 5 %.

Kaip veikia kreatinas? 

Kreatinas iš esmės padeda padidinti treniruočių apimtį. Galėsite treniruotis ilgiau ir sunkiau. O kas vyksta viduje, siūlyčiau pažiūrėti šį vaizdo įrašą:

Kas turėtų pasirinkti kreatiną?

Visi atletai, kurie siekia padidinti raumenų masę, padidinti jėgą ir siekiant padidinti anaerobinę ištvermę. Iki šiol kreatinas - vienas labiausiai ištirtų maisto papildų, kurie efektyviai padidina jėgą, ištvermę ir raumenų skaidulų dydį.

Ar kreatinas padės priaugti raumenų masės?

Kaip jau aptarėme, tai vienas efektyviausių maisto papildų siekiant liesos raumenų masės, maksimalios jėgos, ištvermės. Tai ypač geras pasirinkimas kalbant apie  anaerobinę veiklą, todėl kreatinas populiarus sportininkų, kurie žaidžia futbolą, šokinėja, užsiima lengvąją atletika.
Viskas apie kreatina

Ar kreatinas gali padėti numesti nereikalingus riebalus?

Taip! Kreatinas padeda Jums igyti ir išlaikyti metaboliškai aktyvų raumenų audinį, todėl jis netiesiogiai tampa riebalų degintoju. Jis taip pat padeda pakelti metabolizmo lygį dėl savo hidratacijos savybės. Vadinasi, visumoje mūsų medžiagų apykaita tampa geresnė. 

Kiek turėčiau suvartoti kreatino per dieną?

Rekomenduojama 3 - 10 g per dieną.

Kiek turėčiau suvartoti kreatino per užkrovą?

Siekiant greitesnių rezultatų padidinkite kreatino kiekį iki 10 - 20 g per dieną. Rekomenduojama užkrovą atlikti nuo savaitės iki dvėjų ir grįšti prie įprasto vartojimo. 

Ar kreatinas sulaiko vandenį?

Taip, kreatinas turi savybę - sulaikyti vandenį raumenų ląstelėse, tačiau tai naudinga savybė siekiant priaugti raumenų masės. Vandens sulaikymas prideda ir papildomų kilogramų. 

Kokia kreatino forma geriausia?

Kreatino monohidratas išlieka geriausiu pasirinkimu tarp kreatinų. Nors monohidratas pigesnis lyginant su CEE, kre alkalyn ir kitomis kreatino formomis, tačiau moksliniai tyrimai parodė, kad monohidratas turi geriausią įtaką.

Ar kreatinas saugus?

Tvirtas TAIP! Kreatinas labiausiai ištirtas maisto papildas ir laiko parodyta, kad kreatino papildai nesukelia jokių pašalinių, neigiamų poveikių sveikatai. Moksliškai įrodyta, kad kreatinas neturi neigiamos įtakos inkstų darbui, dehidratacijai ar kitokiems, išgalvotams mitams...

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti