Ovidijus Ringys - Europos jaunimo kulturizmo čempionas (Interviu)

Paskelbta 2013-06-01

  • Ovidijus Ringys - Europos jaunimo kulturizmo čempionas (Interviu)

Ovidijus Ringys 

Trumpa statistika:

Svoris ne varžybų metu: 90 Kg
Svoris ant scenos: 74 Kg
Ūgis: 168 cm
Amžius: 20 m.

2013 m. pavasario sezonas: 

2013 04.20. "Baltijos šalių mačas" Talinas, I vieta
2013 04.26. "Anykščių taurė" Anykščiai, I vieta

 2013 05.02. "Europos fitneso ir kultūrizmo čempionatas" Santa Suzana Ispanija. I vieta jaunimo iki 75kg 

2013 05.11. "Saulės taurė" Šiauliai, I vieta
2013 05.12. "Žemaitijos taurė" Šilutė I vieta
2013 05.25. "Lietuvos fitneso ir kultūrizmo čempionatas" I vieta jaunimo kulturizmo kategorijoje, Absoliutus jaunimo nugaletojas, II vieta vyru kulturizmo iki 85kg kategorijoje, apdovanotas pereinama taure už "didžiausią pažangą per metus padares sportininkas"

Ovidijus Ringys su treneriu

Varžybos reikalauja daug jėgų, stiprybės. Iš kur semiesi motyvacijos?

Siekiu įrodyti, kad esu geriausias, kad galiu pasiekti aukštumas ir nesvarbu koks esi, kur esi. Žinoma, labai padeda draugų ir artimųjų palaikymas. 

„Žmogus gauna tiek, kiek yra nusipelnės ir pats užsitarnauja“.

Kokio tipo treniruotes renkiesi?

Visas pasiruošimas vyksta „split“ tipo treniruotėmis. O sporto metodika priklauso nuo to kaip klostosi forma, vystosi raumuo. Yra naudojami ir lėtesni ir greitesnis pratimų darymai, užlaikymas ir neužlaikymas. Per varžybas tenka pakeisti ne kartą metodiką – taip siekiant geriausio rezultato. Tačiau, kiekvieną treniruotę stengiuosi atlikti maksimaliai, nesvarbu koks tipas ar savijauta... Žinoma, neapsiriboju tik treniruotėmis su svoriu. Kardio treniruotės užima taip pat svarbią dalį.

Ovidijus Ringys - vyru kulturizmas 2 vieta

Jeigu turėtum pasirinkti tris pratimus... Kokius pratimus pasirinktum?

1. Pritūpimai su štanga – pats pagrindinis ir svarbiausias pratimas siekiant turėti geras kojas.  O be gerų kojų, nebus ir aukštų rezultatų šiame sporte.

2. Prisitraukimai – šis pratimas vienas mėgstamiausių pratimų nuo vaikystės. Be prisitraukimų aš atvirai neįsivaizduoju nugaros treniruotės ir jos išdirbimo.

3. Prancūziškas spaudimas – puikus pratimas norint išlavint tricepsą, pagerinti jo formą ir apskritai – norint turėti dideles rankas.

Kaip atrodo tavo dieta?

Dietos pradžioje naudojamas ganėtinai nemažas kiekis angliavandenių. Pagrindą sudaro kokybiški angliavandeniairyžiai ir palaipsniui, artėjant link varžybų mažinamas angliavandenių kiekis. Baltymą stengiuosi susirinkti iš mėsos, retesni produktai – kiaušiniai, varškė. Visą pasiruošimą stengiuosi išlaikyti didelį kiekį daržovių.

1. Ryžiai
2 .Vištienos krūtinėle arba jautiena + daržovės
3. Ryžiai + vaisius
4. Vištienos krūtinėle arba jautiena + daržovės
5. Virti kiaušiniai + daržovės arba žuvis su daržovėmis
6. Varškė arba tunas savose sultyse + agurkas

Rytinėje dalyje ryžius galima pasikeisti į avižinius dribsnius, o retkarčiais makaronus. Vištieną su jautiena tiesiog kaitaliojasi tarpusavyje.

Kokias kardio treniruotes renkiesi ir ką rekomenduotum rinktis?

Pats renkuosi ilgesnes ir mažesnio intensyvumo treniruotes dėl mažesnio apkrovimo širdžiai, nes ir taip ganėtinai didelis krūvis tenka širdžiai. Tokiomis treniruotėmis siekiama ne tik deginti nereikalingus riebalus, tačiau ir sustiprinti širdį. Ypač tokios treniruotės geros turint širdies sutrikimus ar viršsvorį. Na pats renkuosi tokias treniruotes, todėl ir kitiems rekomenduočiau tokio tipo kardio treniruotes. Labiausiai mėgstu – dviračio minimą.

Ovidijus Ringys ir Toma

Ką galėtum pasakyti apie maisto papildus ir kuriuos labiau išskirtum?

Pasiruošimas neįsivaizduojamas be amino rūgščių. Galima sakyti amino rūgštis laikau viso pasiruošimo metu. O apskritai mano mėgstami papildai ne sezono metu – baltyminiai kokteiliai (proteinas), dažniausiai renkuosi greito pasisavinimo. HMB , glutaminasvitaminai ir mineralai. Laikas nuo laiko pajungiami tokie papildai, kaip: testosterono skątintojas ar azoto oksido produktas.

Faktai:

Mėgstamiausias sportininkas: ištikro negaliu išsirinkti, man patinka daug sportininkų. Labiausiai patinka – Kai Green. Ir kiti sportininkai, kaip: Lee Prest, Kevin Levron.

Mėgstamiausia frazė: „Visko reikia nusipelnyti, o ne laukti stebūklo, kad kažkas už tave to pasieks“

Mėgstamiausias patiekalas: Pica

Kopijuoti be SportasSveikata.Lt portalo sutikimo - griežtai draudžiama

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti