Susikurk idealų riebalų degintoją!

Paskelbta 2013-05-24

  • Susikurk idealų riebalų degintoją!

Idealus riebalų degintojas

Viskas! Užteks skųstis, galvoti ir svajoti - padėsime Jums individualiai susidaryti geriausią rinkinį riebalų deginimui iš maisto papildų ir įvairių maisto produktų. Suprantama, kad vieni turi geresnes sąlygas, kiti prastesnes, tačiau nebūtina mokėti didelius pinigus už konsultacijas, mitybos planus ir kitą informaciją - visko gali pasiekti  ir pats.

Kūno riebalų sluoksnis yra saugomas po oda riebalų ląstelėse arba adipocituose. Norint pašalinti nereikalingus riebalus privalote sumažinti kiek įmanoma riebalų ląsteles. Norint tai padaryti reikia ištuštinti riebalų atsargas, kad kūnas pradėtu eikvoti saugomus riebalus ir taip išstumsime mus kankinančius, nereikalingus riebalus. Tam gali padėti keletas ingredientų.

Kofeinas

Dažnas žmogus išgirdęs apie kofeiną pagalvos, kad jis skątina deginti riebalus greičiau, tačiau kofeinas turi dar vieną labai svarbią savybę, kuri mums padės pasiekti rezultatų riebalų deginime. Kofeinas iš esmės atlaisvina riebalus iš riebalų ląstelių, tai leidžia kūnui išnaudoti prisikaupusį rezervą greičiau. 

Išgėrus kofeino jis jungiasi prie receptorių riebalų ląstelėse. Paprastai nukleotidas "adonezino" prisijungia prie šių receptorių ir turi svarbią įtaka kontroliuojant riebalų išskyrimui iš ląstelių. Vadinasi taip galime teigiamai paveikti riebalų išskyrimą, sumažinti stabdymą ir pasiekti puikių rezultatų deginant riebalus. Moksliniai tyrimai parodė, kad ypač kofeinas veiksmingai veikia, jeigu vartojate prieš aktyvia fizinę veiklą.

Kofeino vartojimas:
rekomenduojama suvartoti nuo 200 mg iki 400 mg, nors Lietuvoje nustatyta rekomenduojama paros norma - 300 mg, tačiau net padidinus dozę iki 600 mg žmogui gali pasireikšti tik lengvi simptomai, kaip nervingumas, irzlumas, nerimas. Kofeiną vartokite 2-3 kartus per dieną: 30 - 60 min prieš sportą, o likusią dozę suvartokite prieš valgymus.

Yohimbe

Tai kiek mažiau girdėtas ingredientas daugeliui žmonių, tačiau medicinoje naudojamas kovojant su nutukimu arba erekcijos problemomis. Žinoma, mus domina riebalų deginimas, todėl ir paskirtis bus - sumažinti nereikalingus riebalus kūne. Yohimbe - alkaoidas randamas P.Amerikoje. Atlikti moksliniai tyrimai parodė, kad "Yohimbe" tikrai efektyviai veikia ir pagreitina riebalų deginimo procesą (lipolizę).

yohimbe - riebalų deginimas

Nors daugelis žmonių "Yohimbe" ingredientą visame pasaulyje žino, kaip ingredientą, kuris pagerina seksą, tačiau šiuolaikinėje medicinoje, šis ingredientas vis plačiau naudojamas riebalų deginimui. Jis randamas "Pausinystalia yohimbe" augale, pačiame žievės ekstrakte. Iš esmės, jo principas labai panašus į kofeiną, tačiau kitokiu principu veikia. Jis kūną apgauna, kad suteikiame jam riebalų ir taip atlaisvinama vieta iš riebalų ląstelių. Deja, šis ingredientas nerekomenduojamas žmonėms, kurie turi problemų su širdimi, nėščioms moterims, nervingiems žmonėms. 

Yohimbe vartojimas:
5-20 mg suvartokite per dieną išskaidant porciją i 2-3 dalis. Galima vartoti 30-60 min prieš treniruotę. 

Žaliosios arbatos ekstraktas

Tai ingredientas, kurį galime rasti visuose riebalų deginimo papilduose. Žaliosios arbatos ekstraktas tiesiog padidina sudeginamų kalorijų skaičių per dieną ir padeda atsistatyti raumenų masei. Ar žinojote, kad žaliosios arbatos ekstraktas taip pat sustiprina sąnarius? Taip pat, tai puikus ingredientas, kuris veikia kaip antioksidantas, o sveikas kūnas labai svarbus dalykas deginant riebalus. 

zaliosios arbatos ekstraktas riebalu deginimui

Kaip veikia žaliosios arbatos ekstraktas? Pagrindinė medžiaga jo sudėtyje - katechinas. Tai labai stiprus antioksidantas, kuris slopina fermentą, kuris paprastai skaido neurotransmiterių ir hormonų - norepinefrino procesus, kuris atsakingas už tokius dalykus, kaip kalorijų deginimas.

Karnitinas , CLA (omega-6) ir EPA,DHA

Šias medžiagas surašiau į vieną eilutę, nes daugiau mažiau kiekvienas žmogus žino kas per medžiagos, kam ir kada jos naudojamos.

Karnitinas

svarbus, kaip riebalų pernešėjas. Kontroliuodami riebalus mes kūną visapusiškai apribojame, o tai gali sukelti ir pasekmių. Mūsų kūnui riebalai reikalingi kaip kuras, tarkim mitochindrijos, organizme esančios ląstelės jį naudoją kaip kurą ir negalėdamos (dėl kontroliavimo) gerai pasimti riebalų, kūnas padidins riebalų savinimasi, todėl karnitinas padės aprūpinti ir keliauti riebalams.

Karnitino vartojimas: 2 - 6 g per dieną. Dalį dozės išgerkite prieš treniruotę, o sekančia dalį po treniruotės.

CLA

Tai natūrali omega 6 riebalų grupė. Moksliniai tyrimai parodė, kad gaunant reikiamą kiekį CLA mūsų kūnas praras daugiau riebalų ir paskatins raumenų masės augimą, jėgos padidėjimą. Pagrindinis CLA veikimo principas, kad jis slopiną fermentą - LPL (lipoproteino lipazės), kuris leidžia riebalų ląstelėms imti riebalus iš kraujo ir laikyti tai, kaip kūno riebalus. Slopindamas LPL, CLA užkerta kelia riebalų kaupimusi ir leidžia sudeginti daugiau nereikalingų riebalų.
omega 3 ir 6 riebalu rugstys
CLA vartojimas: 1-3 kartai per dieną: ryte su pusryčiais, per pietus ir vakare.

Omega 3 riebalų rūgštys (DHA, EPA)

Tai esminių omega 3 riebalų šaltinis, kuris mūsų kūnui suteikia eikozapentaeno riebalų rūgščių (EPA) ir dokozaheksaeno riebalų rūgščių (DHA). Buvo nustatyta, kad EPA ir DHA teigiamai veikia genus metant svorį. Jie turi didelį įtaka dėl riebalų saugojimo ir padidina riebalų deginimą. Tai puikus variantas norint pagerint sveikatą profilaktiškai, nes omega 3 riebalų rūgštys turi tokiu savybių, kaip: pagerina smegenų darbą, nuotaiką, pagerina bendrą kūno atsistatymą, raumenų masės prieaugį. Tikiuosi visi šie ingredientai padės Jums efektyviai deginti riebalus ir pasiekti norimų rezultatų. 

Straipsnio autorius: Jim Stopanni. Šaltinis: bodybuilding.com. Straipsnį išvertė: SportasSveikata.Lt portalas.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti