Penki fitneso pratimai, kuriuos privalote daryti

Paskelbta 2013-04-08

  • Penki fitneso pratimai, kuriuos privalote daryti
   Kartais geriausias pratimas yra tas, kurio nemėgstate daryti! Vieniems tokio tipo pratimai kelia baimę, kiti nenori išsiskirti ar apsikvailinti. Deja, tai ir yra problema. Pateiksime Jums penkis pratimus, kurie privalo būti įtraukti į jūsų treniruočių programą! Keletą iš jų būsite girdėja, mate ar net bande, tačiau rasite ir naujų pratimų.

 

PRITŪPIMAI IŠ PRIEKIO 

Pritūpimai iš priekio. (Angl. - Front Squad).
Žiūrėti pavyzdį: Front Squad Youtube

Pritūpimai iš priekio padėjo išvystyti mano kojų raumenis. Šitas pratimas ypatingai man padėjo, kai ruošiausi „IronMen“ varžybomis, sako Phil Heath. Deja, pritūpimu iš priekio daugelis atletų nedaro, nes jaučiasi nepatogiai ir randa lengvesnių pratimų. „Ne visada lengvesnis kelias yra geresnis kelias.” Norėdami užsiauginti didelias kojas privalote daryti pritūpimus iš priekio!

 

 Pritūpimai iš priekio 

HANTELIŲ STŪMIMAS KRUTINEI 

Hantelių stūmimas krūtinei sulietus hantelius. (Angl. – Crush grip dumbell bench press)
Žiūrėti pavyzdį – http://www.SportasSveikata.Lt/cruch.jpg

„Keliant hantelius lėtai kartu, ypač daug krūvio ir įtampos gauna krūtinė, pečiai ir tricepsas.“ – sako Jim Smith. Pratimas ypač stiprina krūtinės raumenis ir skątina augimą. Tai vienas iš būdu suteikti daug streso Jūsų krūtinės raumenims!

 

  Krutines raumenys

PRISITRAUKIMAI SIAURAI

Prisitraukimai siaurai. (Angl. – V bar pull ups)
Žiūrėti pavyzdį - http://www.youtube.com/watch?v=agAYSTJpDf8

Daugelis žino tik paprastus prisitraukimus, tačiau „V Bar pull-ups“ įtraukia į darbą daugelį nugaros raumenų, todėl šito pratimo pamiršti tiesiog negalima! Martin Rooney yra pasakęs – „pratimas maksimaliai įtraukia pilvo ir nugaros raumenis, priklauso tik kiek daug prisitraukimu Jūs padarysite!”

 

ŠTANGOS TRAUKA PRIE SMAKRO PLAČIAI

Štangos trauka prie smakro plačiai.
Žiūrėti pavyzdį - http://www.youtube.com/watch?v=hRKgETX3I98

Jeigu pratimą atliksite teisingai, tai bus puikus pratimas auginant galinę deltą. Platus štangos paėjimas padės Jums neįtraukti į darba trapecijos ir koncentruotis į galinę deltą.

 

 Stangos trauka 

LABAS RYTAS

Labas rytas (Angl. – Good morning)
Žiurėti pavyzdį - http://www.youtube.com/watch?v=bUpOZnhS4FI

Tai vienas iš pratimų, kurie Jums padės išvystiti ir sutvirtinti nugaros apačią. Stiprūs nugaros raumenys padeda išvengti traumų ir pasiekti geresnių rezultatų pritūpimose, štangos traukoje. Stiprinate nugaros raumenis – mažinate riziką patirti traumą dirbant su dideliais svoriais.  

Visos autorinės teisės priklauso MB "Sportas - sveikata", kopijuoti be autoriaus sutikimo griežtai draudžiama.

 

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti