Sveikata ir greitas svorio metimas - suderinama

Paskelbta 2013-05-23

  • Sveikata ir greitas svorio metimas - suderinama

Sveikata ir svorio metimas

Jeigu esate susipažine su funkcine medicina arba žiurėdavote tokias laidas, kaip "Oprah" ar daktaras "Oz" turėtumėte žinoti truputi daugiau apie žarnyną ir kodėl jis toks svarbus lieknėjant. Išgirdus žodžius greitas svorio metimas ir sveikata nei vienas žmogus negalėtu surasti teigiamų dalykų, tačiau įmanoma išlaikyti sveikatą ir efektyviai mesti svorį!

Kaip paprastam žmogui svarbiausia gyvenime smegenys, taip metant svorį turi tapti svarbiausias aspektas - virškinamasis traktas siekiant geresnių rezultatų, sveikatos. 

Sveikata - greitas svorio metimas

Žarnyno svarba žmogui

Žmogaus kūnas yra sudarytas iš 100 trilijono ląstelių, o mūsų virškinimo traktas jų turi dešimt kartų daugiau. Žarnynas taip primena mūsų organų funkcijas, kad kaikurie jį vadina papildomu organu. Tik parodyt mūsų žarnyno nuostabumą, mokslininkai teigia, jog jį sudaro 100 kartų daugiau genų nei žmogaus genetinį kodą! 

Jei jūs nežinojote ir nesiregistravote vizitui pas daktarą, jūsų virškinimo traktas turi savyje mikroorganizmą, žinomą kaip ,,žarnyno augmenija". Nesenai atlikti tyrimai apibūdina santykį tarp žmogaus kūno ir žarnyno augmenijos kaip simbiozinį, kas reiškia, kad tai yra glaudus ryšys su ilgalaikėmis sąveikomis.

Žarnyno funkcijos

Fermentuoja nepanaudotus energijos substratus
Gerina imunitetinę sistemą
Skątina gerąsias bakterijas
Gamina vitaminus žarnyno traktui
Hormonų gamyba (2.5)

Sveikas žarnynas - sveikas skrandis

Taigi, pavadinime nurodžiau, kad aprašysime, kaip greitai numesti svorio, o aš pasakoju apie žarnyną... Tačiau, čia mūsų svorio metimas ir prasideda! Nors žarnyno florai turi milžinišką naudą kalbant apie sveikatą, tačiau mes turėtume sutelkti dėmesį ties metaboliniais procesais ir imuninėmis savybėmis, nes būtent šie dalykai turi didelę reikšmę mūsų kūnui, tai ką matome išoriškai. Niekas neturi tokios didelės įtakos svorio metimo greičiui, kaip žarnyno kontroliavimas ir jo būsena. Žarnynas kontroliuoja kaip efektyviai Jūs lieknėsite, kontroliuoja medžiagų apykaitą. Teigiami pokyčiai žarnyne gali pagreitinti svorio metimą, pagerinti sveikatą, nes tai turi įtakos riebalų rūgščių ir angliavandenių pasisavinimui, gali kontroliuoti kiek kalorijų mūsų kūnas saugos kaip riebalą. Su sutrikusiu žarnynu jūs galite valgyti tiek pat kiek sveikas žmogus, tačiau kalorijas savinsis visiškai kitaip. Taip pat, žarnyno gleivinės pralaidumas yra susijęs su padidėjusia insulino - hormono, skatinančio riebalų kaupimąsi gamyba ir alkio hormonu leptinu.

Laimingas žarnynas - sveikas kūnas

Prisižiurėdami savo žarnyną - tik kokybiškas maistas, pakankamas kiekis ląstelienos, gausu kviečių ir kt... galime tinkamai pradėti mesti svorį. Dažniausiai žmonės pradeda atvirkščiai - meta svorį, o vėliau, kai pasirodo sveikatos sutrikimai susirūpina savo sveikata, skrandžiu, žarnynu. Suprasdami žarnyno svarbą mūsų kūnui ir svorio metimui galime žengti toliau!

Pirmas žingsnis

Pašalinkite visus "blogus" maisto produktus iš savo mitybos raciono. Jūs laikotes dietos, todėl privalote griežtai prisižiurėti kas sudaro jūsų mitybą, o tokie dalykai kaip aliejus, papildomi riebalai, cukrus, nereikalingi ir nekokybiški angliavandeniai, kalorijų perteklius  turi dingti iš jūsų mitybos.

Antras žingsnis

Pradėkite vartoti daugiau įvairiausių daržovių. Dažnai pasireiškia tokie požymiai, kaip padidėjas dujų kiekis, tačiau tai ženklas, kad žarnyno veikla taisosi. Daržovėse daug vitaminų, mikroelementų, gliukozės, pektininių medžiagų. Daržovėse daugiau negu grūduose įvairių fiziologiškai aktyvių medžiagų: organinių rūgščių, rauginių medžiagų, eterinių aliejų, polifenolų, fitoncidų (t.y. medžiagų pasižyminčių antibakteriniu veikimu). Valgant daržoves ( ypač žalias ) su kitu maistu, geriau pasisavinamos maisto sudėtinės dalys – baltymai, riebalai, angliavandeniai.

Trečias žingsnis

Papildykite savo mitybą fermentuotais produktais, kurie susideda iš gerūjų bakterijų ir virškinimo fermentų. Keletas produktų - graikiškas jogurtas, varšė.

Visais atvejais - žmogus į žarnyno vidų neįsibraus, todėl geriausiai jaučiate tik Jūs patys kas tinka Jums ir kas leidžia Jums jaustis sveikiems, geros savijautos. Siekiate greitai sulieknėti? Susitvarkykite sveikatą, žarnyno veiklą. Prisižiurėkite produktus esančius mityboje. Suteikite virškinimui papildomai naudingų medžiagų, kaip gerosios bakterijos ir virškinimo fermentai iš naudingų maisto produktų. Ir galiausiai... Atsakingai sportuokite!

Straipsnio autorius - Jimmy Smith. Šaltinis: bodybuilding.com. Straipsnį išvertė: SportasSveikata.Lt portalas.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti