Mitybos planas merginoms lieknėjant

Paskelbta 2013-05-01

  • Mitybos planas merginoms lieknėjant

Tai mitybos plano pavizdys merginoms siekiant sulieknėti , numesti svorio. Rekomenduojame persiskaičiuoti maistines medžiagas pagal savo svorį, aktyvumą ir žinoma - koks galutinis tikslas. Mitybos pavizdys apskaičiuotas ant 70 Kg sveriančios merginos, o tikslas - sulieknėti. Visumoje mityboje surinksite: 1400 KCAL, 139 g angliavandenių, 110 g baltymų, 25 g riebalų (tačiau, net 17 g sudaro naudingosios omega 3 riebalų rūgštys iš laššišos). Viską galite pagardinti, tačiau nenaudokite riebalų! Svorio metimas gali būti paprastas ir skanus! Apskaičiavome, kad tokia mityba 7 dienom kainuoja nuo 90 iki 110 Lt.



Pirmas valgymas:

Avižiniai dribsniai (70 g) + 3/4 virti kiaušiniai (1 pilnas, 3 baltymai) + kava ar žalioji arbata.

Antras valgymas:

Ryžių (150 g) + tušinta/kepta vištiena (120g) + agurkai, brokoliai, špinatai, brokėliai ar kitos mėgstamos daržovės (200 g) 

Trečias valgymas:

Ryžių (150 g) + tunas savose sultyse arba tilapijos filė (150 g)  + daržovės (200 g)

Ketvirtas valgymas:

Lengvas ir naudingas užkandis - javinės duoniukai (būna pirkti mažų - vaišėms 100 g) + šaltai rūkyta lašiša (100 g), paprasta, skanu ir primena sumuštinius!

Mitybos planas lieknėjant

Komentarai

ParašėKomentaras
Aiste
2013-05-03

Pirmas valgymas: avižiniai dribsniai? be nieko?

SportasSveikata
2013-05-03

Galima pirkti avižinius dribsnius su džiovintais vaisiais, galima užsidėti jogurto, kaip kam skaniau :)

Geda
2013-08-13

tik 4 valgymai minimum 5 turi buti nes gaunasi per ilgi tarpai jausi alki

Nekazka
2013-10-07

Mityba gal ir veiksminga numesti svoriui, bet pilna trukumu ir zalinga :) laikas pasidomet placiau siulant :)

Lina
2014-01-14

Noriu paklausti jau seniai - aviziniu dribsniu, ryziu ar kitu kruopu- tai cia sausas nevirtas kruopas pasisveri ir tiek isiverdi, ar isiverdi pvz ryziu ir tada jau virtu ryziu pasisveri 150 gr.? Nes tai labai skirtingas kiekis gaunasi :(

Agnė
2015-01-21

Turiu klausimą- ar nepakenktų sveikatai/augimui pamažu palaipsniui imtis mitybos programos, subalansuotų treniruočių 13-metei kuri nevisai patenkinta savo figūra, sveria suapvalintai 50 kg. (47kg.) :) Dėkoju iš anksto

nevirtas sverimas
2015-04-12

Sausus sverti reikia :)

Komentuoti