Fitneso modelis - Siliana Chanel Gaspard

Paskelbta 2013-04-23

  • Fitneso modelis - Siliana Chanel Gaspard

Kaip viskas prasidėjo?

Per nėštuma priaugau daug svorio ir nesirūpinau savimi, tačiau kartą, per vaiko gimtadienį susimąsčiau, kaip atrodyčiau būdama liekna. Labai norėjau pasiekti gerų rezultatų, todėl nusisamdžiau asmeninį trenerį. Treneris padėdavo man treniruotis - didinti sportavimo krūvį, darbinius svorius ir jau po mėnesio nustebau, pokyčiai buvo akivaizdūs. 2011 m. nusprendžiau išbandyti savo jėgas vietiniame fitneso varžybose. Visą pasiruošimą stengiausi maksimaliai ir užemiau antrą vietą varžybose. Tai buvo lemtingas žingsnis mano gyvenime, supratau, kad fitnesas, varžybos, pasiruošimas - mano mylima veikla.

Sportas Sveikata


Mano treniruočių programa

Pirmadienį - Keturgalvis

Pritūpimai smito staklėse 10x2
Pritūpimai 5x5
Tiesimas 3x12
Įtūpstai 3x20
Tiesimas į šonus 3x12

Antradienį - Dvigalvis

Trauka tiesiom kojom 3x10
Leg presas 3x12
Lenkimas 3x12
Nusilenkimai dvigalviui 3x12

Trečiadienį - Nugara/pečiai/rankos/krūtinė

Prisitraukimai 3x12
Štangos rovimas 5x10
Spaudimas pečiams 5x10
Atsispaudimai 3x10
Štangos lenkims bicepsui 4x10
Troso tiesimas bloke (tricepsas) 4x10

Ketvirtadienį - kardio treniruotė

30-40min dviračio minimas

Penktadienį - Blauzda/Pilvo presas

Blauzda sėdint 3x12
Blauzda stvoint 3x12
Atsilenkimai 3x10
Kojų kėlimas kabant ant skersinio 3x10

Šeštadienį - poilsis

Sekmadienį - poilsis

Sportas - sveikata

Mityba

Pirmas valgymas: kiaušinio baltymai + avižiniai dribsniai
Antras valgymas: vištiena + salotos
Trečias valgymas: įvairūs riešutai
Ketvirtas valgymas: liesa žuvis + agurkas
Penktas valgymas: įvairūs riešutai
Šeštas valgymas: vištienos krūtinėle arba proteino kokteilis

Komentarai

ParašėKomentaras
Paulius
2013-04-23

nemanau kad tai tiesa nes absoliuciai nera angliavandeniu... neuzaugtu be ju raumuo. Ryskinantis ir tai rekomenduoja 40% angliu b 40% ir like riebalai, o ne 10% angliu, 70%baltymu ir 20% riebalu, nesamone

Zvalgas
2013-04-23

nuo kada dziustant reikai tiek angliu valgyt? Pauliau kazka painioji :)

Paulius
2013-04-24

Nu negalima angliu nuleisti zemiau nei 100g ar 70g nes tada raumuo prades byreti ir ketonai prades organizme rastis... negerai... inkstu problemos gali rastis, todel mase kiek zinau zmones augina 60%angliu 30%baltymu ir like riebalai ir tada kai ryskinasi nuleidzia iki 35% anglis ir iskelia baltyma ir vsio. o cia angliai pusryciuose tik nu ir salotose, bet kad ten ju mazai...

As
2013-04-24

O trečias ir penktas valgymas ? + jeigu ryte 100 g avižų + užkandžiai įvairių riešūtų tarkim + 20 g * 2, tai gaunasi tikrai pakankamas kiekis angliavandenių merginai, svoris tigi mažas.

o
2013-05-26

paskui silikonai :(

Komentuoti