Fitneso modelis - Miss Prestin

Paskelbta 2013-04-11

  • Fitneso modelis - Miss Prestin

Dažnai pagalvoju, kaip viskas būtu, jeigu treniruotes asmeniškai vestu profesionalus treneris, su tavimi dirbtu pasaulyje žinomas dietologas, žinotum slapčiausias fitneso paslaptis, kas padėtu siekti rezultatų greičiau! Tačiau, jeigu norai nesipildo, galite patys jos išpildyti. Internete gausu informacijos apie geriausius sportininkus, asmeniniai blogai, straipsniai ir motyvojančios nuotraukos. Ar teko girdėti apie fitneso WBFF bikini modelį - Miss Prestin

Bikini fitneso modelis

Fitneso bikini modelis

Nuotraukos - tikrai seksualios. Tokie rezultatai reikalauja daug pastangų, laiko, kantrybės. Tačiau, jeigu kantrybės, laiko turite, tik nežinote kaip visko pasiekti, straipsnis kaip tik Jums!

Modelio ūgis: 170 cm
Svoris: 56,7 Kg
Amžius: 27 m

Modelio mityba:

Man sunku įvertinti savo maista. Stengiuosi išlaikyti mitybą, kuriuoje nesikartotu maisto produktai, taip kūnui suteikdama daug įvairių, reikalingų maistinių medžiagų. Valgau kas 2 - 3 valandas, tai visumoje gaunasi apie 7 patiekalai, o kartais ir daugiau! Svarbiausia, visad prisižiūri, kad mano mityboje būtu pakankamai ląstelienos, baltymų, daržovių - vaisių ir suvartoju reikalingą kiekį vandens!

Pirmas valgymas: Avižiniai dirbsniai , kiaušinio baltymai + bananas 
Antras valgymas: Migdolai
Trečias valgymas: Tunas savo sultyse + salotos (tuno salotas galite pasidaryti)
Ketvirtas valgymas: Obuolys + apelsinas + jogurtas (galima kartu viską pasiruošti
Penktas valgymas: Baltyminis kokteilis (proteinas)
Šeštas valgymas: Vištiena/Žuvis + ryžiai + daržovės, špinatai, salotos
Septintas valgymas: Baltyiminis kokteilis (proteinas - kazeinas)

Fitnesas

Kardio treniruotė: didžiausia klaida, kai žmonės ilgas valandas praleidžia prie kardio treniruočių... Asmeniškai stengiuosi atlikti labai intensyvias ir trumpas kardio treniruotes (30 min).

Treniruočių programa

 Neužtenka tik kardio treniruočių. Norint siekti maksimaliai, gauti maksimalią naudą privalote dirbti su svoriais!

Pirmadienį: Kojų treniruotė
Antradienį: Nugaros treniruotė / Rankų treniruotė + Pilvo presas
Trečiadienį: Krūtinės treniruotė + pečių treniruotė
Ketvirtadienį: Kojų treniruotė
Penktadienį: Nugaros treniruotė / Rankų treniruotė + pilvo presas
Šeštadienį: kardio treniruotė (joga)
Sekmadienį: poilsis

Komentarai

ParašėKomentaras
tomas
2013-04-11

nejuokaukit, joga nera kardio treniruote

SportasSveikata.Lt
2013-04-12

Tomai, informaciją radome pas ją pačią! Ir galima kitaip suprasti - savaitgalį kardio treniruotė arba joga. Dėkui už pastebėjimą.

inga
2013-08-02

ar galite pasakiti kaip galima padariti uzpakaliuka riesta

Komentuoti