Straipsniai

RSS

  • Treniruočių programa moterims (2013) I

    2013-09-03 - 2 komentarai

    Treniruočių programa moterims su patarimais, mitybos planu ir rekomenduojamais maisto papildai. Ši treniruočių programa padės Jums pasiekti norimų kūno linijų, padidinti ištvermę, priaugti liesos raumenų masės ir sutvirtėti!

    Parašyta kategorijoje: Treniruočių programos

  • Motyvacija merginoms! (Foto + video)

    2013-08-31

    Motyvacinės nuotraukos merginoms ir video klipas motyvacijai!

    Parašyta kategorijoje: Motyvacija

  • Treniruočių programa raumenų masei (2013) III

    2013-08-25 - 4 komentarai

    Tai viena iš smagesnių treniruočių programų! Itin tinkama, jeigu norite kokybiškai padidinti apimtis (priaugti raumenų masės). Pagrindinis programos akcentas: padidinti tricepsą su bicepsu ir pečius, todėl tiek bicepsas su tricepsu, tiek pečiai bus atliekami du kartus per savaitę

    Parašyta kategorijoje: Treniruočių programos

  • Termogeniniai papildai riebalų deginimui!

    2013-08-25

    Maksimalus riebalų deginimas! Ingredientai skirti pasiekti geresniam reibalų deginimui. Aptarsime apie riebalų pernešėjus, termogenikus, stimulantus, lipolizės kontroliuotojus, skydliaukės stimuliatoriai, apetito slopintojai ir insulino valdymas, diuretikai ir kt...

    Parašyta kategorijoje: Papildai sportui, Sveikata

  • Viskas apie kreatiną

    2013-08-24 - 1 komentuoti

    Šis straipsnis padės jums išgauti maksimalius rezultatus iš kreatino. Sužinosite visus atsakymus į rūpimus klausimus ką daro kreatinas, kada vartoti kreatiną, ar reikia užkrovos, kokia kreatino forma geriausia ir kitus aktualius klausimus...

    Parašyta kategorijoje: Papildai sportui

Daugiau naujienų »    « Grįšti į naujausius