Kalcio nauda sveikatai ir sportui

Paskelbta 2013-10-28

  • Kalcio nauda sveikatai ir sportui

Kalcio nauda sveikatai ir sportui

Taigi, nežinau ar teisingai pavadinau šį straipsnį, tačiau kiek neįprastai ir patį straipsnį pradėsime... 

Kokie trys mineralai yra svarbiausi sportininkams?
 

Geležis, cinkas ir visiškai teisingai - Kalcis! Tai vienas iš svarbiausių mineralų tiek kalbant apie sveikatą, tiek apie gerą fizinę būklę sporte. Akivaizdus įrodymas - kalcio svarba mūsų organizmui ir reikalingas didesnis kiekis lyginant su kitais mineralais. Svarba mūsų kūno sistemai. Ir apskritai, jeigu kūnui pateiksite šiuos tris mineralus kalcį, cinką, geležį, tai kūnui didžiausias prioritetas bus kalcis. Dar vienas įrodymas, kad kalcis itin svarbus sveikatai ir sportininkui ir tai, kad daugelis mitybos ir papildų sportui ir sveikatai įmonių nurodo, kad kalcį derėtu vartoti atskirai su kitais mineralais (cinku, geležim), kad užtikrint geresnį visų mineralų pasisavinimą. Vienas iš pavyzdžių ir visų žinomam ZMA, pateikiant kūnui cinką su magniu ir papildomai B6 atitinkamais kiekiais išgauname itin gerą poveikį ir sinergiją. 

Kalcis

Kalcis geriausiai žinomas, kaip mineralas, kuris atlieką svarbų darbą su kaulais. T.y padeda išsaugoti stiprius ir sveikus kaulus, užtikrinti gerą jų būklę. Net drįsčiau teigti, kad kalcis atlieka itin svarbų vaidmenį kalbant apie kaulų būklę. Ar žinojote, kad per mažas kiekis kalcio neleidžia jūsų raumenynui atsipalaiduoti? Prastas atsipalaidavimas priveda prie mažesnės potencinės energijos ir kitų negerumų, kol visumoje - sporte rezultatai tik prastėja. Ne tik sporte, žinoma, nukenčia ir bendra mūsų sveikata esant prastam raumenų poilsiui. Blogas raumenų poilsis = blogas raumenų susitraukimas = blogos treniruotės ir jokio augimo! 

Kalcis taip pat svarbus riebalų metabolizmui, taigi, tie kurie teigia, kad pieno produktai priveda tik prie riebalų padaugėjimo kūne - klysta. Žinoma, išskiriame sportininkus, kurie ruošiasi varžybomis ir privalo išgauti "maksimalų" liesumą. Papildomas kiekis kalcio užtikrina, kad mažiau riebalų būtu saugoma ir esami būtu geriau panaudojami, kaip makroelementai kraujyje. Naudojant tinkamą kiekį FDA įrodyta, kad riebalų kiekis kūne sumažėjo!

Ir vienas iš paskutinių įdomių faktų apie kalcį ir sveikatą - kalcis mažina kraujospudį, stresą ir gerina miego kokybę! Neveltui sakoma, jeigu kankina nemiega išgerkite pieno. 

Norėčiau pabrėžti ir tai, kad kava, tai gėrimas, kuris varo kalcį lauk iš organizmo, todėl, jeigu esate kavos megėjas pasirūpinkite savo sveikata ir užtikrinkite reikiamą kiekį kalcio. Tai ne tik padės Jums išsaugoti gerą kaulų būklę, stiprumą, tačiau pagerins ir bendrą savijautą. Jeigu sportojate - tai vienas iš svarbiausių mineralų siekiant geresnių rezultatų, raumenų masės prieaugio!

TAI SVARBU: Per didelis kalcio kiekis t.y kai viršijate 2.5 g per dieną gali privesti prie mineralų disbalanso. Sutrinka mineralų absorbacija, trūksta magnio ir galų gale gali privesti prie inkstų akmenų susidarymo!

Šaltinis: bodybuilding.com. Visa portale esanti medžiaga priklauso MB “Sportas - sveikata, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją platinti kitose internetiniuose tinklalapiuose be išankstinio MB “Sportas - sveikata” sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į “www.SPORTASSVEIKATA.LT” kaip informacijos šaltinį.

Komentarai

Kolkas klientų komentarų dar nėra..

Komentuoti