1. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIS

    1.  Pardavėjo užsakymo patvirtinimas, Klientui pateikus užsakymą prieš tai susipažinus ir sutikus su šiomis Taisyklėmis, yra prilyginamas pirkimo-pardavimo sutarties sudarymui. Nuo to momento, Klientas yra įpareigotas už užsakytas prekes atsiskaityti tuo metu nustatytomis kainomis ir šias prekes priimti.

    2. Sutartis yra laikoma įvykdyta, kai Klientas atsiskaito už prekes ir jas gauna.

    3. Šios sutarties neatskiriama dalimi laikomas priedas, t.y. patvirtintas užsakymas, kurį gauna Klientas elektroniniu paštu, su jame nurodyta informacija.

    4. Sutartis yra nutraukiama, kai užsakymas yra atšaukiamas vienos iš sutarties šalių arba kai Kliento pagrįstas reikalavimas grąžinti visus (dalį) už prekę sumokėtus pinigus, keisti prekę į tokią pat tinkamos kokybės prekę, per protingą laiką pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti trūkumų pašalinimo išlaidas, jei pašalino pats ar trečiųjų asmenų padedamas, yra patenkinamas.

    5. Kaskart pateikiant užsakymą sudaroma nauja pirkimo-pardavimo sutartis.

  2. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

    1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Lietuvos Respublikos Vyriausybės
      2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738
      redakcija Mažmeninės prekybos taisyklės".

    2. Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Klientas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.

    3. Klientas turi teisę per keturiolika dienų grąžinti nepatikusią prekę. Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna Prekės komplektacija, klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.

    4. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.