Svorio auginimas paauglėms

Jeigu esate mergina, kuri norite pagerinti savo turimas formas, suteikti kūnui tonusą, nebijokite! Tai galite padaryti be papildomų riebalų. Siekiant priaugti liesos raumenų masės jūs ne tik padidinsite medžiagų apykaitą, tačiau ir padidinsite sudeginamų riebalų kiekį. Kūnui išlaikyti raumenų masę reikės papildomų atsargų, kas paskatins - didesnį riebalų sudeginimą. Norint priaugti papildomo svorio privalote laikytis trijų taisyklių: atsakingai ir taisyklingai treniruotis, subalansuoti mitybą ir pakankamai ilsėtis. Suderinus ir išlaikius šias taisykles, padidinsite liesą raumenų masę ir pagrąžinsite savo kūno formas! Šis subalansuotas maisto papildų rinkinys užtikrins, kad jūsų treniruotė taps efektyvi ir stipri. Suteiksite kūnui aukštos biologinės vertės baltymų, naudingų riebalų rūgščių. Padėsite kūnui atsistatyti po sunkaus krūvio.

Maisto papildai paauglėms svorio auginimui

 

Dažnai siekiant rezultatų mes pamirštame esminius ir svarbų vaidmenį atliekančius vitaminu-mineralų kompleksą ir omega3 riebalų rūgštis. Suvartosite 3000-5000 mg omega rūgščių per dieną. Auginant svorį svarbus didesnis kiekis baltymų, todėl rinksime 1.6 - 1.8 g/kg baltymų. Rekomenduojame 1-3 baltyminius kokteilius per dieną.
Ir paskutinis, tačiau itin svarbus, kad užtikrintume darnų trijų taisyklių laikymasi - amino rūgštys geresniam atsistatymui ir energijai.
PUSRYČIAUJANT
Multivitaminai, omega3 rūgštys

PIETAUJANT
Omega3 riebalų rūgštys

PRIEŠ TRENIRUOTĘ
Amino rūgštys

PO TRENIRUOTĖS
Amino rūgštys, proteino kokteilis

PRIEŠ MIEGĄ
Proteino kokteilis, omega3